vineri, 22 ianuarie 2016

Cum sa ne bucuram de iarna

Uneori cei din jur care se plang de vremea de afara ne intristeaza - cum sa ne suparam pe ceva ce vine si pleaca? Cum sa nu profitam de ce avem?. Eu ma bucur de iarna! E anotimpul cand stau mai mult in casa, cand ma regasesc printre hobby-uri si visez si planuiesc sa incep sa fac un business din astea :). Am reinceput sa cos la ie, am terminat proiecte de mult incepute si abandonate, am cusut pentru un caz umanitar, am reparat si reabilitat ceva vechi, cusut 2 sacose pentru prietene etc.

Ce ma bucura iarna: vin fiert, supe calde, o patura calduroasa, si timp pentru handmade. Pinterestul e o sursa extraordinara si daca as avea 8 maini ca o caracatita as putea sa fac o parte din cele din mintea mea.
Redescoperit plimbarile si fotografiatul. Daca se poate si cu prietenii. O geaca groasa, caciula cu urechi, manusile si iesit afara! Nu e lume multa, zapada ascunde imperfectiuni si releveaza frumuseti. Nici macar frunzele nu sunt sa acopere acoperisurile si arhitectura.
Bine, nu or sa va iasa poze la fel ca astea  dar  sigur si mie imi pot iesi minunate.

Sporturile de iarna merita incercate.Da, lasati replicile cu depresia iarna. Nu o cred! nordicii ar trebui sa o tina din depresie in depresie dar uite ca ei reusesc sa profite si de aceste momente: de copii stiu sa schieze (nu ca mine), sa patineze (nu ca mine care nici macar  copilul nu am curaj sa il duc la patinat!! - il duce tati ),  si de ce nu un sanius!

Iarna e momentul de invitat prietenii acasa. Jocuri de grup, un vin fiert cu scortisoara, muzica si biscuiti pot sa faca o atmosfera frumoasa! Ce daca e in martie, beculetele si decoratiunile de Craciun se pot lasa prin casa :)


4 comentarii:

  1. Eu ma bucur de iarna. Ma bucur mai mult de toamna, dar si iarna imi place. Cum spui tu: vin fiert, paturica, supe calde..
    Eu am despodobit casa demult, dar.. am un geam pe care lipisem niste fulgi mari de zapada argintii (cred ca apare intr-o postare din decembrie) si pe aia nu i-am dat jos :D si cred de fapt ca ii las tot anul ca asa mila imi este.. Bucura-te in continuare de iarna si un sfarsit de saptamana frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu mă bucur de iarna din casă, partea aia cu jocuri, vin fiert și biscuiți pentru mine e, cât despre beculețe eu și bradul îl am încă, el refuză să piardă vreun ac, eu refuz să renunț la el înainte, în plus și vremea ne ajută, numai de mers cu bradul pe afară nu e

    RăspundețiȘtergere
  3. Tu ai mare dreptate, nu zic ca nu ai avea! Imi plac foarte mult oamenii veseli, optimisti si pozitivi, am toata admiratia pentru voi si ma straduiesc sa ma schimb si eu in aceasta directie. Cu iarna, insa, inca am o problema. Miercurea trecuta cand la MFC toata lumea zicea de ger, eu eram in admiratia frumosului peisaj. Dar cand au anuntat ca se prelungeste frigul, de joi pana sambata si apoi iar pana spre miercuri deja m-a lovit :) Seara ajung rupta de la frig si oboseala, in casa este mai rece ca de obicei-ma loveste in moalele capului, asa ca...astept cu drag primavara. Insa nu pot sa spun ca nu ai dreptate, este absurd sa te superi pe un anotimp, hihi. Am vazut pozele de pe mediafax-o parte de fapt, caci s-au incarcat f. greu si da, sunt superbe. Dar si a ta este f. frumoasa, parol!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. fa un vin fiert si bucura-te de el, pe loc. E pacat sa ne intristam sufletul pentru niste zile cand temperatura nu e cum o visam noi...
      Anii in care ma certam cu Dumnezeu pentru nu stiu ce-uri nu mi-au adus mai multa fericire in prezent.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...