miercuri, 14 octombrie 2015

Distractii ieftine pentru familiile cu copii


Cred ca fiecare parinte e naucit de sarbatorile anuale: cadouri de Paste, cadouri de 1 iunie, cadouri de aniversare, cadouri de aniversarea numelor, cadou de Mos Nicolae, Craciun etc: ce mai cumpar/de unde bani /unde le mai stochez si pe astea ???

In ultimii ani am descoperit ca se pot sarbatori zile si fara exces de bani...sau mai exact cu bani putini.

In primul rand, am incercat la fiecare aniversare sa facem o activitate deosebita, sa avem in centru nu cadoul obiect ci momentele impreuna. De genul mers intr-un loc deosebit/nou/special.
Pt serile de iarna am organizat seri cinema, cu ceva gustare/ceai aromat preparat impreuna si un film/desen animat acasa, stand pe  jos  inveliti in patura.
Plimbari si cautat de descoperit ceva nou au tot timpul efect deosebit: iarna sa ducem ceva sa hranim pasari sau iepurasi(resturi din casa, evident), primavara sa cautam noi plante etc.
Parcurile din zona le cunoastem, asa ca daca vreau o duminica deosebita si e cald, plecam undeva mai departe. Si aici mi-am facut o lista si cu preturile (unele implica platit intrare)
Picnic. Ce poate fi mai simplu si mai placut decat un picnic in aer liber?
Muzee. Am cautat muzeele din zona care sunt child friendly si am facut o lista si reiau lista atunci cand nu am alta idee- si asta ma salveaza de intratul in panica.
Liste cu prieteni si invitat acasa la activitati sau afara. Cateva idei de activitati 'improvizate' am gasit aici http://myfrugaladventures.com/category/articles/childrens-activities/  (merci TEA! - e un site extraordinar!)
Mai nou am inceput petrecerile in pijama: Fata aduce/ se duce la cate o prietena asa ca gatim impreuna (decoram cupcakes), sau coloram vreo plansa mare cu carioci/acoarele etc.

Gratare in natura cu familiile cu copii de varste asemanatoare/ ocupatii asemanatoare. Costuri: legume si carne,  lemne si bere pentru grataragiu - si distractia e garantata.

Voi ce alte alternative aveti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...