vineri, 9 octombrie 2015

de ce recomand de vizitat cat mai multe locuinte inainte de a cumpara


 1. eu nu stiu ce vreau - nu stiam. 
2. colocatarii nu stiu ce vor - nu stiau.
3. fiecare avem cate o idee. Eu gradina, sotul gratar, fata un iepure etc . Acum ne uitam doar sa fie dormitoare peste 10m2 si nu igrasie.
4. am descoperit cat de urat miros imobilele unde bucataria nu are geam afara. Naspa.
5. am vazut apartamente foarte intunecoase. Naspa.
6. am vazut un imobil nou cu gradina si m-am indragostit!! pana cand am aflat cat platesc pt :D. Naspa.
7. am facut simulari de trafic, autobuze, etc. Da, 500m in plus pe jos inseamna ... mult cand ploua si e vant. 
8. am aflat de taxe taxe taxe taxe
9. am descoperit defecte. Invatat sa le caut. Geamuri ce nu se inchid bine, igrasie, umezeala, inflitratiile de ploaie etc. nu mai sunt un secret pt mine, le miros :)
10. imobilul cu izolare buna si geamurile triple nu au nevoie de incalzire pana sub 5 gr
11. cand bate soarele direct imobilul se incalzeste in 1 ora cu 2-3-4 gr.  E ok daca bate 2 ore zilnic, dar daca bate 12 ore zilnic ...???
12. vorbesc cu 4 angajati de la aceeasi banca si am 4 versiuni. Una e incapabila. Mai incerc.
13. acum eu stiu ce vreau. Dormitorul mic sa fie mare. Geamuri. Bucatarie mica dar aerisibila. Gradina. Si pret mic. Si devreme acasa.
14. am facut calcule si compara cat as plati in plus pe caldura (200 euro pe 6 luni ) dar mai putin la achizitie imobil ( 300 euro mai mult la rata lunara)
 15. am vazut case pline de vechituri/lucruri adunate, imbacsite si neutilizate. Am venit acasa si decis: da, imi voi tria lucrurile din casa, asa nu vreau sa ajung :)

2 comentarii:

  1. Da, ce-am vazut si noi e de groaza. Dar vrei gradina si imobil? Se gaseste la voi imobil cu gradina? Pentru asta aici trebuie casa, dar in Germania am vazut blocuri cu gradini.
    Bucatarie fara geam?! Exista asa ceva?

    Si eu intii vad defectele. Acum si noi stim mai bine ce vrem: de exemplu casa unde intrarea e direct in camera de zi NU, casa unde geamurile sunt usi care dau toate afara NU, la mansarda am vazut ca e foarte cald vara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si noi vedem toate alea ieftine. De groaza, zic :)
      Da , am gasit bucatarii interioare, ca si baile: fara geam. No way, ca daca fac clatite miroase toata casa....
      Mai sunt mici imbile cu cateva locuinte, si cele de la parter au si o mica gradina(ultima vizitata, si cea mai mare, are 150mp2) .

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...