vineri, 10 iulie 2015

Bugetul colorat e mai simpatic.

Mi-am revazut bugetul si mi l-am colorat in 2 sectiuni: obligatorii (verzi) si optionale.
Ce am trecut la verzi? cheltuielile la care nu pot renunta/reduce in viitor apropiat, deoarece sunt deja reduse la maxim, am prins si oferte speciale (2 luni gratuite) si sunt atenta la consum:
-factura la casa + minim la intretinere
-factura la electricitate

La mancare am trecut cat cheltui estimativ, dar stiu ca in caz de recesiune financiara crunta pot scade cu 20-30% pentru o perioada cheltuielile.

Astazi asa se prezinta bugetul meu:
lunar cheltui aproape 1700 dar ama vut luni cand am stat pe avarie, si cheltuielile au fost... 1200

Este foarte important pentru confortul psihic sa imi cunosc nivelul de avarie.
Este foarte important pentru confortul psihic sa stiu ca am si ceva rezerve.
Mi-am adaugat alaturi un calcul estimativ ce se intampla cu banii economisiti, asta pentru a-mi mentine atentia si rabdarea si a nu imi uita usor scopul :)

Cand privesc bugetul ca atare imi dau seama ca sunt in bogatie si ca am succes in tot ceea ce fac.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...